World in Conflict Fansite | Vokr.com

nEophyte - intel e-sports club

O hře

Oficiální název: World in Conflict
Zkrácený název: WiC
Žánr Akční RTS
Vývojáři: Massive Enertainment
Publisher: Vivendi Games / Sierra
CZ vydavatel: CD Projekt
Datum vydání: Září 2007
Platforma: PC, X360
Engine: Plná podpora DirectX 9.0c a DirectX 10 technologií

Wolrd in Conflict je netradiční realtimová strategie zasazená do prostředí alternativního vývoje studené války, kdy v roce 1989 nedošlo k jejímu konci ale naopak Sovětský Svaz (USSR) provedl invazi do Evropy a USA. Jednotky NATO a USA se snaží komunistické okupanty zatlačit zpět a získat zpět Evropský kontinent.

Vývojáři v Masive Enetertainment kladou velký důraz na realističnost hry. Pod své velení proto hráč dostane věrné kopie existující dobové vojenské techniky a výbavy, včetně atomových zbraní s ničivým účinkem. Důslední jsou vývojáři také v reálném podání příběhu singleplayerové kampaně - její scénář svěřili do rukou amerického spisovatele Larryho Bonda, který se na období studené války ve svých dílech často zaměřuje.

Jednoduché a akční pojetí celé hry spolu s plně 3D zničitelným prostředím (bomby dělají krátery v zemi, města lze naprosto zlikvidovat kobercovými nálety, mosty taktéž nejsou věčné …) přímo vybízí k vychytralým taktickým manévrům – nestavíte žádné budovy, nečekáte, než se vaše jednotky vyrobí, jen se soustředíte na samotný boj s nepřátelskými jednotkami případně povoláváte posily. Sílu herního konceptu WiC nejlépe poznáte v propracovaném multipayeru, kterému nechybí široce rozvedený systém hodnocení a žebříčků.

V neposlední řadě vyrazí WiC dech svým grafickým zpracováním a neuvěřitelným zoomem, s nímž je na nejvyšší nastavení detailů hra téměř nerozeznatelná o současných FPS stříleček. Samotný engine WiC je ale natolik adaptivní, že si hru užijete i na průměrném počítači, viz HW požadavky.

Sekce: Vokr.com | Design vytvořil Esche, stránky a CSS kódoval KUba [Validní XHTML 1.0 | Validní CSS]